غرق شدن کودک ۸ ساله مشهدی در استخر گلخانه زمین لرزه در میمند فارس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند
سرخط خبرها

هوای مشهد همچنان آلوده است | بارش باران و برف در نواحی مرتفع شمالی خراسان رضوی (٢٨ دی‌ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۴۶۰۸۱
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
هوای مشهد همچنان آلوده است | بارش باران و برف در نواحی مرتفع شمالی خراسان رضوی (٢٨ دی‌ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوای شهر مشهد، گفت: در روز جمعه در نواحی مرتفع شمال استان بارش پراکنده باران و برف و در نواحی بادخیز افزایش سرعت وزش باد دور از انتظار نیست.

سارا حکمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته شهرستان قوچان با منفی ١١ درجه سردترین و شهرستان سبزوار با ١١ درجه گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بجستان با ٣۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. 

وی با اشاره به اینکه طی این مدت دمای هوای مشهد بین منفی ٢ تا ٨ درجه در نوسان بوده است، گفت: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در سردترین ساعات به منفی ۵ درجه و در گرم‌ترین ساعات به ٧ درجه می‌رسد. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا اواخر هفته جاری جوی نسبتا آرام و پایدار همراه با انباشت آلاینده‌های جوی و کیفیت هوای ناسالم در شهر‌های صنعتی و بزرگ همچون شهر مقدس مشهد پیش‌بینی می‌شود.

حکمی ادامه داد: همچنین در اواخر هفته به تناوب شاهد افزایش ابرناکی خواهیم بود و در روز جمعه در نواحی مرتفع شمال استان‌ بارش پراکنده باران و برف و در نواحی بادخیز افزایش سرعت وزش باد دور از انتظار نیست. گفتنی است از روز جمعه روند کاهش دما آغاز خواهد شد.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد، کیفیت هوای این کلان‌شهر در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ١۴٢ بود و هم‌اکنون با عدد شاخص ١۴۶ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. 
اما ایستگاه‌های سمزقند، کریمی، شهید آوینی، خیام جنوبی، ماشین‌ابزار و نخریسی در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار گرفته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->